Michał blogobiblii Michał blogobiblii
91
BLOG

Powrót bloga

Michał blogobiblii Michał blogobiblii Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pewnie dawni czytelnicy tego bloga zdążyli o nim już zapomnieć, a na pewno nikt nie przypuszczał, że powstaną nowe notki.

Niestety codzienne obowiązki, a czasem także własne niezorganizowanie skutecznie odciągnęły mnie od blogowania. Od pewnego czasu jednak pragnąłem powrócić do pisania notek. Na pewno narzuciłem sobie zbyt wymagające tempo. Notka dziennie to jednak za dużo jak na moje możliwości. Ale będę starał się żeby powstawała co najmniej jedna tygodniowo.

Gdyby kogoś to interesowało, 27 XI 2016 r. przyjąłem chrzest na wyznanie wiary w Kościele Chrześcijan Baptystów.

Przypominam też, że interpretacje zawarte na moim blogu są moimi interpretacjami, a nie nauczaniem jakichś konkretnych struktur czy organizacji.

Przyznaję też, że nie bardzo ogarniam jeszcze nowy engine Salonu, co się stało z kategoriami i tagami?

Słowo twoje jest pochodnią nogom moim I światłością ścieżkom moim. (Ps. 119, 105)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości